Doly-Com, unul dintre cei mai mari ambalatori de carne proaspătă de pe plan local care operează cel mai mare abator de bovine din ţară, va participa la târgul ANUGA cu stand propriu.

Participarea la eveniment face parte din strategia companiei de a-şi extinde şi consolida prezenţa pe pieţele externe, a anunțat compania. Evenimentul se va desfăşura la Koln, în Germania, în perioada 5-9 octombrie, fiind cea mai importantămanifestare expoziţională la nivel global din industria alimentară.

“Am decis să participăm la Anuga pentru că este un punct de întâlnire relevant pentru toţi jucătorii din domeniu: producători, traderi, distribuitori şi comercianţi. Ne dorim ca şi România să aibă un cuvânt de spus pe piaţa europeană a cărnii proaspete de vită, prin mărci cum ar fi Carpathian Beef. Pentru asta înţelegem să participăm activ pentru promovarea cărnii de vită româneşti, care are un gust deosebit datorită modului de hrănire al animalelorpreponderent pe păşune. Anul acesta am continuat să ne concentrăm eforturile asupra exportului, iar după 9 luni am reuşit să majorăm ponderea acestuia în totalul vânzărilor la aproape 40% din afacerea noastră”, a declarat Iulian Căzăcuţ, Director General Doly-Com.

Doly-Com se află la cea de-a patra participarela un târg internaţional, după ce anul trecut compania a mai participat ca expozant la târgul SIAL din Franţa. Anuga este cel mai important eveniment internaţional din industria alimentară fiind organizat o dată la doi ani. Ediţia 2011 a atras peste 6.500 de expozanţi din aproape 100 de ţări şi peste 150.000 de participanţi din 185 de ţări.

Doly-Com este o companie 100% autohtonă, cu sediul în Botoşani, care activează din 1997 în domeniul abatorizării şi procesării de carne. Compania reprezintă cea mai mare unitate de abatorizare de bovine şi cabaline şi este în prezent cel mai mare ambalator de carne proaspătă din România. Doly-Com deţine o unitate de abatorizare în comuna Roma, judeţul Botoşani, cu o capacitate de sacrificare de 60.000 de capete pe an.

De la înfiinţare, Doly-Com a investit peste 10 mil. EUR în echipamente şi tehnologii care asigură cele mai înalte standarde de siguranţă sanitară şi de calitate a produselor. Compania este autorul mai multor premiere în domeniu: primul producător care a introdus sistemul de trasabilitate a cărnii, înainte de implementarea obligativităţilor europene la nivel local; primul producător autohton care a introdus ambalarea în atmosferă controlată şi primul producător care a dezvoltat în România sistemul de maturare al cărnii de vită pentru obţinerea de produse premium, „gourmet”.

Din 2005, compania exportă carne de vită pe pieţe europene şi internaţionale, precum Austria, Franţa, Olanda, Italia, Suedia, Germania şi ţări extra-comunitare. Pe plan local, Doly-Com îşi livrează produsele prin marile reţele de retail şi deţine trei branduri proprii, Kravys, Chef de Grill şi Carpathian Beef.

Share on Facebook