Compania Transavia a realizat o cifră de afaceri în anul 2012 de 426,9 milioane de lei, în creştere cu 19% faţă de 2011.

În ultimii 7 ani, Transavia a investit peste 60 de milioane de euro pentru siguranța calității produselor, prin tehnologie de ultimă generație, urmând cele mai înalte standarde de performanță. Produsele Transavia provin dintr-un sistem de producție integrat. Compania a înfiinţat acum doi ani o divizie vegetală pentru a produce cerealele în regim propriu, având în exploatare aproximativ 8.000 ha în județele Alba, Sibiu şi Cluj.

Planul de investiții Transavia pentru 2013 a cuprins alocarea de fonduri pentru modernizarea a trei ferme de creștere a păsărilor, un depozit frigorific de carne, achiziționarea de mașini de transport marfă și utilaje agricole pentru fermele vegetale. În plus, în a doua jumătate a anului curent, Transavia a demarat campania media pentru brandul comercial Fragedo, principalul brand de carne de pui de pe piața românească.

„Anul acesta am investit și într-o nouă imagine a brand-ului nostru premium, Fragedo. Prin noul design, dorim să consolidăm promisiunea “Well made in Romania” și să ne asumăm cu seriozitate și sinceritate, în fața consumatorului, rolul de lider al pieței interne, prin produsele noastre prezentate acum mult mai vizibil”, a declarat Ioan Popa, Directorul General Transavia.

Transavia, societate pe acţiuni cu capital privat integral românesc, produce peste 55.000 de tone de carne pe an în facilităţile sale de producţie din Transilvania. Grupul deţine 15 ferme de creştere pui de carne, două ferme de reproducţie şi două staţii de incubaţie, o fabrică de nutreţuri combinate, două abatoare performante de industrializare a cărnii şi o fabrică de procesare a cărnii, precum şi două ferme vegetale. Din toamna anului 2007, Avicola Braşov, unul dintre producătorii cu tradiţie pe piaţa românească, face parte din grupul Transavia.

Produsele Transavia sunt realizate în conformitate cu cele mai înalte standarde în domeniu, sub controlul autorităţilor sanitar-veterinare şi de mediu şi deţin certificările IFS (International Food Standard) şi BRC (British Retail Consortium). Transavia este prezentă pe piaţa internaţională prin exporturi în ţări din Comunitatea Europeană (printre care Marea Britanie, Franţa, Spania și Croația), Africa şi Orientul Apropiat. În 2006, Transavia a fost distinsă cu titlul de furnizor al Casei Majestăţii Sale Regele Mihai I.

Share on Facebook