Radu Timis, presedintele Cris-Tim a declarat ca procesatorii de carne nu au fost transparenti in privinta procentajului de carne de pe ambalaje si de aceea, compania a decis sa lanseze o campanie de informare a consumatorilor prin publicarea exacta a procentelor, scrie Mediafax.

„Foarte mult timp industria noastra nu a raspuns la intrebarile putin confortabile si s-a creat o zona care nu se discuta. Asa ca am vrut sa deschidem portile, sa aratam ce inseamna industrie, care nu este doar garaj, ci si tehologie, profesionalism, oameni care stiu sa lucreze cu ultimele sisteme de managemant al calitatii, al eficientei si productivitatii, iar asta te face competitiv la nivel global”, a mentionat Radu Timis.

Procesatorii nu gasesc cantitatile necesare de carne

Presedintele Cris-Tim sustine ca o mare problema a companiei pe care o conduce este legata de dificultatea in a gasi carne de porc, deoarece pe piata locala nu se gasesc cantitatile necesare. Motivul invocat de acesta este ca fermierii romani inca nu si-au integrat afacerile.

„Vita vine in proportie de 100% de la producatorii locali, oaia la fel, puiul vine in proportie de 30-40% de la noi, porcul vine undeva la 20%. Pentru ca in rest nu le gasim. De ce nu le luam de aici? Aducem din tari precum Germania, Polonia, Italia, Anglia. Pentru ca nu le gasim”, mentioneaza Radu Timis.

Cum reusesc firmele romanesti sa concureze cu multinationalele

„Acum, cand multinationalele sunt aici, facem de 10 ori mai mult decat ele. N-ai decat o sansa. Sa fi de 10 ori mai combatant in ceea ce faci. Una din strategiile pentru viitorul industriei carnii este sa facem produse foarte bune, de buna calitate, produse sigure. Acum 18 ani, chioscul pe care il aveam vindea o tona de mezel pe zi, astazi daca avem clienti care vand intr-o luna o tona este extraordinar”, a mai adaugat Radu Timis.

Totusi, presedintele Cris-Tim precizeaza ca se asteapta la o crestere cu 10% a vanzarilor in acest an. In prezent, compania are 2.600 de angajati si o cifra de afaceri de 145 milioane de euro.