Prin Campania „Sponsorizează educația unui fermier”, cei care vor să se specializeze în agricultura ecologică pot obține certificări acreditate, gratuit.

„Conceptul acestei campanii este unul nou și vine ca răspuns la nevoia fermierilor de a face cursuri acreditate de pregătire in domeniul agriculturii. Proiectele finanțate de stat sau din fonduri europene nu sunt adaptate nevoilor reale ale fermierului și nu oferă posibilitatea specializării în domenii noi, precum agricultura ecologică, marketingul fermelor etc. Prin urmare, cei care vor să înceapă o afacere la țară sunt condiționați de lipsa unor bugete de pregătire, dar și de absența informațiilor de pe piață”, spune Bianca Preda, Business Manager, din cadrul Creative Business Management, organizatorul Campaniei „Sponsorizează educația unui fermier”.

Astfel, cursurile oferite de Creative Business Management încearcă să ofere un cadru dinamic, actual și relevant pentru ca fermierii să găsească răspunsuri la problemele lor. Cum însă fermierii, mai ales cei aflați la început de drum, nu dispun de banii necesar specializării, organizatorul a găsit o soluție ingenioasă. Costul pentru patru zile de formare variază între 650 de lei și 800 de lei, iar companiile sunt interesate să aloce bugete pentru a-și promova produsele în cadrul cursurilor organizate de Creative Business Management.

„Prin urmare, am considerat echitabil să permitem companiilor să își facă publicitate în cadrul cursurilor, cu condiția ca acești bani să nu fie încasați de agenția noastră pentru serviciul de promovare, ci pentru susținerea costurilor de participare pentru unul sau mai multi cursanți.

Credem că, în acest fel, atât fermierii, cât și companiile își pot îndeplini obiectivele: de pregătire profesională, respectiv de promovare în cadrul unui public țintă relevant”, a precizat Bianca Preda, Business Manager, din cadrul Creative Business Management, organizatorul Campaniei „Sponsorizează educația unui fermier”.

Companiilor care doresc să se promoveze li se va pune la dispoziție un cadru adaptat produselor lor, mai precis inserarea informației pe parcursul sesiunii de training, astfel încât participanții să nu fie agresați de informațiile cu caracter de recomandare. Ele vor fi evidențiate ca făcând parte din campanie, deci vor avea caracter publicitar. Se va face o selecție atentă a utilității produselor pentru cei prezenți, înainte de a se accepta promovarea acestora.

„Obiectivul final pentru noi este să creștem gradul de pregătire și informare al agriculturilor sau al celor care își doresc să activeze în agricultură. Foarte mulți dintre participanții la cursurile noastre sunt începători, persoane de la oraș care vor sa facă o fermă ecologică în primul rând pentru consumul propriu și apoi pentru a începe o afacere”, conchide Bianca Preda, Business Manager, din cadrul Creative Business Management, organizatorul Campaniei „Sponsorizează educația unui fermier”.

Pe lângă pregătirea teoretică cursurile organizate în cadrul Campaniei „Sponsorizează educația unui fermier” au și o parte practică, ce presupune vizite în ferme certificate în agricultura ecologică.

Share on Facebook
Print Friendly