ACDBR, campanie de promovare a producatorilor romani

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Asociatia Companiilor de Distributie de Bunuri din Romania a lansat campania „Facut in tara mea”,  prin care incearca sa uneasca producatorii romani cu consumatorii, astfel incat sa vitalizeze economia tarii si sa uneasca mediul de afaceri romanesti.

Sub sloganul „Alege romaneste, alege-ti viitorul”, prin aceasta initiativa se doreste incurajarea consumatorilor pentru a alege produsele romanesti.

„Este important ca antreprenorii romani sa isi asume rolul de vector al natiunii, consumatorii sa aleaga romaneste, iar statul sa gandeasca si sa actioneze in contextul actual in interes national. Cu ajutorul acestei initiative, ACDBR doreste sustinerea economiei Romaniei, a securitatii alimentare a cetatenilor nostri, in solidaritate cu statul roman, pentru a trece peste cea mai mare criza sanitara si economica, globala. Este vital ca toti romanii sa constientizeze importanta consumului de produse si de servicii autohtone, necesitatea castigarii independentei economice a Romaniei si acordarea sansei companiilor romanesti de a rezista acum, de a-si mentine angajatii si de a trece cu totii cu bine peste aceasta criza”, sustin reprezentantii ACDBR.

Producatorii romani vor fi afectati de concurenta externa

Membrii asociatiei considera ca dupa incheierea pandemiei de coronavirus, cele mai multe companii europene din industra agroalimentara vor reveni agresiv pe piata, astfel incat se va crea o competitie cu care, fara ajutor, producatorii romani vor tine greu pasul.

„Cu un ton precaut, insa profund ancorat in realitatea globala, venim in fata Statului si a romanilor cu proiectul “Facut in tara mea”, dorind ca Romania sa constientizeze faptul ca exista posibilitatea ca, dupa incheierea pandemiei, relansarea economica sa nu fie imediata, ceea ce va genera o constanta presiune socio – economica asupra tuturor romanilor. Anticipam o competitie acerba in interiorul Uniunii Europene, dar si pe plan mondial, in dorinta naturala de a recupera economic, de a ocupa piete si de a creste nivelul propriu de trai. Noi, ACDBR, impreuna cu voi, intreaga societate romaneasca, ne dorim si credem cu tarie ca putem face acest lucru sa devina realitate! In acest sens, venim in fata dumneavoastra cu un proiect de viitor, cu un proiect ce isi doreste cu toata fiinta ca Romania sa isi atinga potentialul pe care il are si sa prospere, din nou”, explica membrii asociatiei.

Acestia invita toate asociatiile profesionale, patronale, ale producatorilor, sindicatele si reprezentantii autoritatilor publice locale si centrale sa se alature acestei initiative deschise, cu dorinta de a schimba din temelii felul in care romanii se raporteaza la conceptul “Facut in tara mea”.

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE