Comisia Europeana a aprobat recent 60 de noi programe, in valoare totala de 94 de milioane de euro, destinate promovarii produselor agroalimentare din blocul comunitar.

„Salutam aprobarea acestor noi programe de promovare, mai ales in contextul dificultatilor din piata. Asemenea modalitati de promovare sunt importante pentru pietele interne, precum si pentru cele terte. De asemenea, ele contribuie si la cresterea consumului de produse alimenatare ale UE”, a declarat Comisarul European pentru Agricultura, Phil Hogan.

Din 200 de proiecte depuse, Comisia Europeana a selectat 60 de programe de promovare a produselor europene, din numeroase tari ale blocului comunitar. Din pacate, Romania nu figureaza cu niciun proiect de promovare admis de oficialii de la Bruxelles.

Programele de promovare vizeaza sectoare precum produsele lactate, cele din carne, cat si sectorul fructelor si legumelor.

Din cele 60 de programe selectate, 20 au ca principala tinta promovarea produselor agroalimentare europene in state terte precum China, Orientul Mijlociu, Statele Unite, Japonia, Rusia si Australia.

Share on Facebook