indagra 2015

INDAGRA 2015. Targul internațional de produse și echipamente pentru agricultura, horticultura, viticultura și zootehnie

Facebook
Twitter

INDAGRA 2015, cel mai mare si important eveniment agricol din Romania,  este organizat de ROMEXPO in parteneriat cu Camerele de Comert si Industrie din Romania, sub patronajul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale.

Cea de-a XX-a editie a targului INDAGRA 2015 se va desfasura in perioada 28 octombrie – 1 noiembrie 2015, in cadrul Centrului Expozitional Romexpo, ocupand 8 pavilioane (C1, C2, C3, C4, C5, C6, D2, E2) si toate platformele exterioare.

INDAGRA 2015 este cel mai mare targ de profil din Romania, avand ca scop promovarea agriculturii din tara noastra, potentialului zootehnic autohton, produselor traditionale Bio si a soiurilor de vinuri romanesti recunoscute international.

În aceeasi perioada cu INDAGRA 2015, in cadrul Centrului Expozitional Romexpo se vor desfasura alte 4 evenimente cu tematici complementare: INDAGRA FOOD 2015 – Targ international pentru industria alimentara, ALL PACK 2015 – Expozitie internationala pentru ambalaje, materiale, masini si echipamente specifice, EXPO DRINK & WINE 2015 – Targ de vinuri, bauturi alcoolice si non-alcoolice si TARG DE PRODUSE TRADITIONALE VIII 2015.

INDAGRA 2015 la ROMEXPO S.A.

ROMEXPO S.A. este liderul industriei romanesti de targuri si expozitii, imbinand traditia cu experienta si calitatea de nivel international, toate in beneficiul expozantilor si vizitatorilor specialisti care, an de an, confirma buna reputatie a firmei.

ROMEXPO S.A. este recunoscut si pe plan international, fiind membru cu drepturi depline al Asociatiei Mondiale a Industriei de Expozitii – UFI, al Aliantei Targurilor din Europa Centrala – CEFA, al Uniunii Internationale de Raportare a Statisticilor Expozitiilor – CENTREX, al Asociatiei Organizatorilor de Targuri Agricole din Europa – EURASCO si membru fondator al Asociatiei Organizatorilor de Targuri si Expozitii din Romania – ASOEXPO.

Societatea dispune de propriul sau centru de expozitii, denumit Centrul Expozitional ROMEXPO, care se intinde pe o suprafata totala de 100.000 mp.

Din 1991, strategia de dezvoltare a societatii ROMEXPO S.A. s-a concentrat pe trei directii prioritare: modernizare, diversificare si specializare, toate acestea intr-un efort de crestere substantiala a calitatii serviciilor atat pentru expozanti cat si pentru vizitatorii specialisti, din ce in ce mai exigenti.

ROMEXPO S.A. ofera partenerilor sai o gama completa de servicii, variante si solutii menite sa satisfaca orice cerinte, de la cele uzuale, la cele cu inalt grad de complexitate, care imprima unui targ sau expozitie o nota distincta de eleganta si personalitate.

ROMEXPO S.A. organizeaza anual peste 40 de targuri, expozitii si saloane comerciale cu participare internationala, in marea lor majoritate manifestari specializate, care reprezinta factori importanti ai accelerarii proceselor complexe de restructurare a economiei nationale, de dezvoltare si modernizare a infrastructurii, de retehnologizare a ramurilor industriale, de sprijinire a informatizarii activitatilor economico-sociale etc.

Vor fi extinse relatiile de colaborare internationala ale ROMEXPO S.A. prin incheierea de noi acorduri de cooperare cu organizatori reputati de targuri si expozitii din strainatate, dezvoltand, pe noi coordonate, colaborarile deja perfectate cu astfel de parteneri din lumea intreaga.

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE