BCR lansează serviciul BCR Alert Plus pentru clienţii Micro şi PFA

Facebook
Twitter

Banca Comercială Română (BCR) a lansat serviciul BCR Alert Plus pentru Microintreprinderi şi persoane fizice autorizate (PFA), care permite un plus de control şi siguranţă asupra operaţiunilor din conturile lor.

BCRAlert Plus este un serviciu care permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil sau pe email la adresa specificată de client, de fiecare dată când o operaţiune este efectuată din sau în conturile deţinute la BCR, pe care este activat serviciul, aducând un plus de siguranţă şi control asupra tranzactiilor executate prin detaliile incluse în alerte (locaţia efectuării operaţiunii, data şi ora).

Clienţii primesc alerte pentru tranzacţii precum:

  • toate intrările înregistrate în contul curent al clientului, cu excepţia operaţiunilor efectuate la ghişeu (ex: depuneri de numerar)anunţarea operaţiunilor de tip
  • Standing Order şi Direct Debit cu 1 zi înainte de efectuarea acestora

confirmarea efectuării operaţiunilor de tip Standing Order şi Direct Debit sau notificarea că operaţiunea nu a fost efectuată

  • toate iesirile înregistrate din contul clientului pe toate canalele (Internet banking, Phone banking, POS, online payment, ATM, etc.), mai puţin operaţiunile dispuse la ghişeele BCR

Alertele prin SMS sau e-mail sunt trimise la numărul de telefon, respectiv adresa de email aleasă de client la activarea serviciului.

Serviciul este disponibil 24/ 7 iar mesajele se transmit în momentul efectuării tranzacţiei, cu excepţia mesajelor pentru creditarea contului, care se primesc în intervalul 10.00 – 20.00.

Valoarea minimă pe care trebuie să o aibă tranzacţiile ca să fie transmis SMS/ email clientului este de 100 unităţi monetare (ex. 100 RON/ 100 EUR), cu excepţia tranzacţiilor efectuate prin Direct Debit şi Standing Order.

Comisionul lunar de utilizare a serviciului BCR Alert Plus* este de 5 lei/lună/cont

Clienţii primesc alerte pentru tranzacţii precum:

  • toate intrările înregistrate în contul curent al clientului, cu excepţia operaţiunilor efectuate la ghişeu (ex: depuneri de numerar)
  • anunţarea operaţiunilor de tip Standing Order şi Direct Debit cu 1 zi înainte de efectuarea acestora
  • confirmarea efectuării operaţiunilor de tip Standing Order şi Direct Debit sau notificarea că operaţiunea nu a fost efectuată
  • toate iesirile înregistrate din contul clientului pe toate canalele (Internet banking, Phone banking, POS, online payment, ATM, etc.), mai puţin operaţiunile dispuse la ghişeele BCR

Alertele prin SMS sau e-mail sunt trimise la numărul de telefon, respectiv adresa de email aleasă de client la activarea serviciului. Serviciul este disponibil 24/ 7 iar mesajele se transmit în momentul efectuării tranzacţiei, cu excepţia mesajelor pentru creditarea contului, care se primesc în intervalul 10.00 – 20.00.

Valoarea minimă pe care trebuie să o aibă tranzacţiile ca să fie transmis SMS/ email clientului este de 100 unităţi monetare (ex. 100 RON/ 100 EUR), cu excepţia tranzacţiilor efectuate prin Direct Debit şi Standing Order.

Comisionul lunar de utilizare a serviciului BCR Alert Plus* este de 5 lei/lună/cont

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE