Seful MADR vrea sa infiinteze o noua agentie, in parteneriat public-privat, pentru promovarea alimentelor romanesti

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Ministrul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Daniel Constantin, a anuntat astazi ca intentioneaza sa infiinteze o Agentie de promovare a produselor romanesti.

„Romania are nevoie sa gaseasca noi piete de desfacere pentru noi. In primul rand, este o provocare pentru noi sa recastigam piata interna, in primul rand, dar, odata cu relansarea consumului, cresterea puterii de cumparare, avem nevoie si de extinderea pietelor. O astfel de Agentie ar putea fi o masura in sprijinul producatorilor romanilor si a produselor romanesti”, a declarat ministrul Daniel Constantin, la Conferinta Internationala Meat&Milk „Politici de sprijin, retehnologizare, performanta, prioritati pentru iesirea din impas”, care se desfasoara la Poiana Brasov.

Noua entitate va activa pe structura unui parteneriat public-privat (PPP).

„Este adevarat ca in acest moment, legea PPP nu functioneaza chiar asa cum ne-am dori, dar am incredere ca in perioada urmatoare vom reusi sa venim cu acele modificari legislative care sa o faca operationala”, a adaugat ministrul Daniel Constantin.

Doar 421 de produse au fost atestate ca produse traditionale, in baza ordinului nr. 724 din 29 iulie 2013 privind atestarea produselor traditionale, cele mai multe produse atestate in 2015 fiind inregistrate in judetul Brasov.

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE