Ministerul Agriculturii elimina birocratia necesara accesarii fondurilor europene. Iata masura

Facebook
Twitter

Simplificarea procedurilor birocratice in vederea modernizarii si digitalizarii serviciilor publice reprezinta una dintre prioritatile actualei guvernari, motiv pentru care in cursul saptamanii trecute, la Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR), a avut loc o intalnire in cadrul careia a fost sustinuta prezentarea unui soft dezvoltat de specialisti IT, dedicat ”Circuitului electronic al documentelor”.

Principalul scop al prezentarii a fost acela de a informa personalul MADR despre utilitatea si modul de functionare al unui astfel de program, fiind evidentiate caracteristicile acestuia, modul de operare si date tehnice.

A fost propusa derularea unui proiect pilot in cadrul unei directii din minister care sa ofere posibilitatea familiarizarii cu acest sistem, precum si adaptarea acestuia cu procedurile si nevoile specifice ale institutiei.

In continuarea acestei activitati, MADR va identifica modalitatea legala de a derula proiectul pilot propus in vederea atingerii obiectivelor de digitalizare, care sunt o necesitate a desfasurarii activitatii in conditii de eficienta.

La aceasta intalnire au participat, alaturi de reprezentantii companiei de IT, secretarul general al MADR, Ionut Catalin Nica, secretarul general adjunct al MADR, Mircea Popa, reprezentanti cu functii de conducere din cadrul tuturor compartimentelor din MADR, precum si directorii directiilor din cadrul institutiei.

Prin implementarea principiilor digitale in activitatea curenta a MADR se doreste cresterea eficientei aplicarii politicilor agricole, precum si transparentizarea proceselor de comunicare interne si externe in beneficiul fermierilor si al tuturor celor care interactioneaza cu Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, dupa modelul existent in marea majoritate a institutiilor similare din Uniunea Europeana.

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE