Comercianții din România au furat startul anul acesta și au demarat campania de BLACK FRIDAY 2013 mai devreme cu o săptămână față de restul lumii. Cum reducerile au mers până la 99% din prețuri, cum e cazul unei huse pentru telefon, care s-a vândut cu un leu, numărul de vizitatori și de comenzi înregistrate de magazinele online imediat după miezul nopții, adică după startul campaniei de BLACK FRIDAY 2013, au crescut pe măsură.

În prima oră de la startul campaniei BLACK FRIDAY 2013, în intervalul 00.00-01.00, magazinele online cu produse fashion, electro-IT, cărți și echipamente digitale au primit peste 1.000 de comenzi. În medie, s-au înregistrat 125 de comenzi/magazin în doar 60 de minute, potrivit unei analize realizată de ContentSpeed.

Comandă medie de 2.369 lei la camere foto de BLACK FRIDAY 2013

Consumatorii pasionați de produsele digitale, în special de echipamentele foto, au așteptat cu sufletul la gură să le cumpere cu prețuri reduse substanțial de BLACK FRIDAY 2013, fapt reperat de servelele ContentSpeed ca o intensificare a consumului de resurse și o creștere exponențiala a traficului. În primele 10 minute de la deschiderea porților virtuale pentru cumpărăturile de BLACK FRIDAY 2013 s-a înregistrat o evoluție constantă a numărului de comenzi în cazul aparatelor foto digitale. În medie, în fiecare minut erau plasate 2,66 comenzi pentru produsele digitale.

Valoarea comenzii medii pentru această categorie de produse a fost 2.369 lei.

În zona fashion, comanda medie a depășit 200 lei de BLACK FRIDAY 2013

Gama de produse de îmbrăcăminte și încălțămininte a fost un real succes și în această ediție de BLACK FRIDAY, când clienții magazinelor online au avut ocazia să beneficieze de reduceri de până la 70% la produse marca PUMA, Adidas, dar și la cumpărarea unor servicii pentru extragaranție de 250 de zile sau extrareturnare în termen de 365 de zile.

Valoarea medie a comenzii de BLACK FRIDAY 2013 înregistrate de platforma ContentSpeed pentru produsele din zona fashion a fost de 211 lei.

Comanda medie de BLACK FRIDAY 2013 pentru produsele din gama electro-IT, 411 lei

Industria electro-IT a avut ofertele sale de BLACK FRIDAY 2013 însă nu atât de spectaculoase precum se așteptau consumatorii, motiv pentru care valoarea comenzii medii la această gamă de produse a ajuns la doar 411 lei. Alternanța între produsele cu prețuri extrem de mici, cum ar fi periuțele electrice de dinți, și cele extrem de mari, ca aparat de aer condiționat, a determinat ca și după prima ora valoarea comenzii medii în primele 17 ore de BLACK FRIDAY 2013 anticipat să nu depășească 500 lei, iar motivația în mintea consumatorilor s-ar putea regăsi în faptul că au bugetat pentru 29 noiembrie o serie de cheltuieli pentru achiziționarea unor produse cu valoare de peste 1.000 lei.

Librăriile online au înregistrat de BLACK FRIDAY 2013  o comandă medie de 103,5 lei

Apetitul românilor pentru lectura și jocuri video nu s-a diminuat în ultima perioadă, fapt demonstrat de valoarea comenzilor în prima oră de desfășurare a campaniei de BLACK FRIDAY 2013 pe 22 noiembrie. Astfel, valoarea medie a comenzilor plasate în prima oră a fost de 103,5 lei. În intervalul 00.00-01.00, cel mai mare succes l-au avut cărțile comercializate sub brandul Disney, urmate de consolele Playstation comercializate de Sony și de volume reeditate ale autorilor români.

ContentSpeed este una dintre cele mai importante companii care contribuie susținut de peste zece ani la dezvoltarea comerțului online în România atât pentru branduri, cât și pentru start-up-uri. Agenția de eCommerce oferă două categorii de produse dedicate mediului în care se desfășoară activitatea comercială și servicii conexe pentru susținerea afacerilor online: Shop (concept e-store), Portal B2B (platforma business), eDistribution, strategii de online marketing și servicii integrabile cu social media.

Share on Facebook