Vincon România estimează că va încheia 2013 cu o cifră de afaceri mai mică decât tendinţa de comprimare a pieţei, în contextul scăderii pieţei vinului cu apoximativ 18%, comparativ cu 2012, și a îmbogățirii portofoliului de produse prin lansarea unei noi game de vinuri premium, Egregio.

În 2013 vânzările Vincon România din IKA au reprezentat aproximativ 36%, iar comerţul tradiţional au contribuit cu aproximativ 64% la realizarea cifrei de afaceri a companiei. În acest an Vincon şi-a consolidat poziţia în piaţă prin creşterea distribuţiei, atât în IKA cât şi în TT.  Compania a implementat în 2013 un program de portofoliu „must sell” în top locaţii de retail, la nivel naţional, prin care a fost crescută distribiţia numerică pentru segmentul premium şi super premium.

În 2014 Vincon va continua procesul de rearanjare şi dezvoltare a portofoliului dar şi completarea unor segmente neacoperite (upper-economy), focusul companiei fiind mainsteam, premiu şi super premium. Pentru a-și consolida poziția, Vincon România și-a îmbogățit anul acesta portofoliul cu Egregio, o nouă gamă de vinuri super premium pe segmentul retail. Egregio a început să fie distribuit la nivel naţional de la mijlocul lunii septembrie.

Share on Facebook