Aseară a fost organizată o seară tradițională românească la cea de-a 33-a ediţie a Târgului de turism FITUR (Feria Internacional de TURismo), organizat la Madrid, Spania, în perioada 22-26 ianuarie 2014.

Participarea României la FITUR reprezintă o oportunitate de a promova o parte dintre produsele turistice-cheie ale României specialiştilor din turism şi publicului spaniol, precum turismul rural, turismul activ practicat în natura, city-breaks şi turismul cultural. România va avea un stand amenajat cu o suprafaţă de 160 de metri pătraţi în care sunt prezente 25 de companii românești din industria turismului, printre care agenții de turism, organizatori de evenimente și hotelieri.

De asemenea, aseară, 23 ianuarie 2014, a fost organizată o seară românească tradiţională la care au luat parte atât vizitatori ai standului, cât şi reprezentanţi ai presei şi ai operatorilor de turism prezenţi la târg.

În cadrul FITUR, președintele Răzvan Filipescu s-a întâlnit cu reprezentanți ai Organizației Mondiale a Turismului și ai Comisiei Europene de Turism, la ”Forumul alianței pentru excelența turistică” organizat la Madrid și a avut o întrevedere cu ambasadorul României în Spania, Ion Vîlcu.

FITUR (Feria Internacional de TURismo – Târgul Internaţional de Turism) este cel mai important eveniment dedicat turismului din Regatul Spaniei din 1994 până în prezent şi reuneşte participarea specialiştilor din domeniul turismului mondial: organisme naţionale de turism, asociaţii profesionale, tour-operatori şi agenţii de turism, lanţuri hoteliere, organizaţii oficiale spaniole şi reprezentanţi din mass-media internaţională. Piaţa spaniolă reprezintă una dintre pieţele prioritare din cadrul strategiei de promovare a turismului românesc, fiind în topul primelor 10 ţări emiţătoare de turişti, conform numărului de vizitatori spanioli şi a înnoptărilor în unităţi de cazare din România.

Share on Facebook