De câtiva ani, Ziua Îndrăgostiților a devenit un nou prilej de vacanță. Prin urmare, consumatorii vin cu multe solicitări de rezervări pentru weekend-urile ce preced sau urmează Valentine’s Day.

Anul acesta, datorită faptului că 14 februarie, Valentine’s Day, a fost la finalul săptămânii, numărul cererilor a fost în creștere cu 10% față de anul trecut.

”În preajma sfântului Valentin, city break-urile rămân foarte căutate, astfel că durata medie a unui sejur este de trei zile”, declară Stefano Iervolino, director general al Fly Go România.

După numărul de rezervări efectuate pentru această perioadă, cele mai populare destinații alese de cupluri au fost Roma, Paris, Veneția, Dubai și, nu în ultimul rând, Disneyland.

Valoarea media a unui pachet, per cuplu, pentru Valentine’s Day a fost de 700 de euro. Suma include trei nopți de cazare cu mic dejun inclus la un hotel de patru stele, transportul cu avionul și asigurarea medicală de călătorie.

”Deși femeile se ocupă în principal de rezervarea vacanțelor, în preajma Valentine’s Day, solicitările venite din partea bărbaților cresc în mod substanțial, ba mai mult, acestea sunt majoritare”, spune Stefano Iervolino.

Cel mai scump pachet vândut de Fly Go anul acesta de Valentine’s Day este un sejur în Dubai, în valoare de 1.920 de euro pentru două persoane. Pachetul turistic a inclus cinci nopți de cazare cu mic dejun inclus la un hotel de patru stele, biletele de avion, transferurile de la hotel la aeroport și asigurarea medical.

Siteul de rezervări Fly Go a fost lansat în România în 2008 și este disponibil și în alte țări precum Italia, Spania și România. La începutul acestui an, Fly Go a deschis și o agenție de turism în București.

Share on Facebook