Studiu: aproape jumatate din tinerii romani prefera produsele de provenienta locala

Facebook
Twitter

Tinerii romani pun tot mai mult pret pe provenienta alimentelor pe care le cumpara iar, pentru 46% dintre acestia, provenienta locala a produselor reprezinta un factor care ii determina sa le achizitioneze, conform unui studiu Insights PulseZ.

Cu toate ca, 46% din tineri prefera sa cumpere produse autohtone, pentru 5% dintre tineri acest criteriu conteaza foarte putin, in timp ce, pentru 18%, acest criteriu conteaza putin.

In schimb, produsele eco friendly conteaza pentru 68% dintre tineri atunci cand decid sa achizitioneze un produs. Totusi, pentru 4% din tineri acest criteriu conteaza foarte putin, pe cand pentru 18% conteaza putin, iar 10% au raspuns ca acest aspect le este indiferent atunci cand cumpara un produs.

In perioada starii de urgenta, tinerii romani au achizitionat mai multe produse sanitare si produse de ingrijire personala, dar si cursuri online si dulciuri.

Totodata, in perioada mentionata, tinerii romani au renuntat la achizitionarea unor pachete de calatorii, dar si la echipamente sportive si produse IT&C. De asemenea, studiul arata faptul ca tinerii vor achizitiona mai mult din online decat din offline, astfel ca 1 din 3 tineri intentioneaza sa isi faca cumparaturile online.

Totusi, 62% dintre respondenti au spus ca in perioada urmatoare vor cumpara in mod echilibrat atat din online cat si din offline.

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE