Societatea Română de Marketing şi Comunicare (SRMaC) organizează cursuri de specializare în marketingul şi managementul produselor agroalimentare.
Cursurile SRMaC se adresează tuturor celor implicaţi în activităţi de marketing din domeniul agroalimentar: directori/responsabili de marketing, responsabili regionali de vânzări – ASM, agenţi de vânzări, sau mici întreprinzători din agricultură şi industrie alimentară. Cursul conţine module de pregătire specializată, structurate pe un număr de 42 de ore, cursanţii având posibilitatea să opteze pentru unul, mai multe sau toate modulele, după cum urmează:
• Modulul 1. Marketingul şi managementul produselor din cultura vegetală de câmp;
• Modulul 2. Marketingul şi managementul produselor zootehnice;
• Modulul 3. Marketingul şi managementul produselor alimentare de provenienţă agricolă;
• Modulul 4. Marketingul şi managementul fructelor provenite din livezi;
• Modulul 5. Marketingul şi managementul fructelor de pădure şi din plantaţii de arbuşti fructiferi;
• Modul 6. Marketingul şi managementul băuturilor alcoolice;
• Modulul 7. Marketingul şi managementul produselor agroalimentare ecologice şi biologice;
• Modulul 8. Marketingul şi managementul produselor apicole.
„În fiecare modul vor fi abordate aspecte teoretice/conceptuale, dar ponderea cea mai mare o vor avea abordările de ordin practic, respectiv studiile concrete de caz, vizitele de lucru în ferme şi la producători, întâlniri cu specialişti din domeniul producţiei agroalimentare, cu responsabili din marile lanțuri de magazine și ai altor distribuitori. Se vor realiza planuri concrete de afaceri și planuri de marketing”, a declarat pentru www.stiriagricole.ro prof. univ.doc. Gheorghe Epuran, preşedintele SRMaC.
În contextul în care reţelele sociale oferă posibilitatea promovării eficiente a produselor agricole, în cadrul cursurilor SRMaC vor fi abordate aspecte tehnice şi practice referitoare la comunicarea în mediul online şi la mixul de social media.