Retailerul danez de mobilier si accesorii JYSK GROUP, cu afaceri la nivel global de 2,53 miliarde de euro, îşi manifestă interesul de a colabora cu producătorii de profil din România.

În acest sens, echipa de achiziţii a companiei din Danemarca evalueaza in mod frecvent oportunităţile de colaborare cu producători de mobilă şi saltele din România pentru magazinele sale din Europa Centrală şi de Est.

„La JYSK vrem să avem o ofertă excelentă pentru fiecare! Expansiunea în alte ţări şi deschiderea de noi magazine a reprezentat întotdeauna o prioritate pentru JYSK. De aceea, gestionarea logisticii este deosebit de importantă. Centrul nostru de achiziţii se ocupă cu meticulozitate să găsească furnizori în toată lumea. Focusul nostru este să satisfacem cerinţele clienţilor şi de aceea căutăm cele mai bune produse în multe ţări din toată lumea, atît din punct de vedere calitativ, cît şi din punct de vedere al preţurilor.”, a declarat Alex Bratu, Country Manager pentru JYSK România & Bulgaria.

JYSK GROUP are peste 2.100 de magazine în 35 de ţări şi cel puţin o dată pe săptămîna toate unităţile companiei primesc livrări de la unul dintre cele şapte centre de distribuţie situate în Europa – pe lîngă centrul pe care retailerul îl are în China. Produsele comercializate în unităţile din România provin în mare parte din Danemarca, Polonia, România, China, Indonezia şi Vietnam.

JYSK operează în momentul de faţă în România 14 unităţi şi are în plan să ajungă la o reţea de 100 de magazine pe termen mediu.

„În cadrul JYSK GROUP estimăm că vom deschide aproximativ 120 de magazine noi în 2014. Planurile de expansiune pe termen mediu aprobate de JYSK Nordic sînt: 100 magazine în România şi 35 în Bulgaria. Esenţial pentru noi este să găsim locaţii potrivite şi condiţii contractuale bune pentru zonele în care ne vom dezvolta. Suprafaţa medie a unui magazin JYSK Nordic este de 1000 mp, iar magazinele din România sînt ceva mai mari. Bineînţeles, una dintre priorităţile noastre este adaptarea la sistemul JYSK Nordic din toate punctele de vedere: layout magazine, sortimente şi gamă de produse, sistem informatic şi sistem de management. Astfel, anul acesta toate magazinele din România vor trece printr-o perioadă de remodelare.”, a declarat Alex Bratu.

În lună martie a anului trecut JYSK Nordic a devenit proprietarul unităţilor din România şi Bulgaria, deschise iniţial în franciză, managementul celor 2 ţări reunindu-se într-un sediu central la Bucureşti.

„Pentru JYSK România evoluţia cifrei de afaceri în 2013 a fost satisfăcătoare, înregistrînd un uşor avans fată de 2012. Mai ales că toate eforturile noastre au fost îndreptate în 2013 cu preponderentă către adaptarea la sistemul JYSK Nordic şi consolidarea echipei în România şi Bulgaria”, a declarat Alex Bratu.

În România şi Bulgaria reţeaua JYSK a funcţionat în regim de franciză din 2007 respectiv 2005.

Share on Facebook