Proiectul „Soluţii informatice integrate pentru gestiunea Registrului Agricol în format electronic şi managementul activităţilor interne al instituţiilor publice”, realizat de Consiliul Judeţean (CJ) Teleorman în parteneriat cu 15 unităţi administrativ-teritoriale va fi cofinanțat cu fonduri de la Uniunea Europeană.
Valoarea fondurilor europene alocate acestui proiect se ridică la circa 5,45 milioane de lei și va fi asigurată prin Programul Operaţional Sectorial „Creşterea competitivităţii economice”, axa „Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor pentru sectorul privat şi public”. Alte 1,14 milioane de lei reprezintă finanțare de la bugetul naţional. Diferența până la 6,7 milioane de lei, cât este valoarea totală a proeictului „Soluţii informatice integrate pentru gestiunea Registrului Agricol în format electronic şi managementul activităţilor interne al instituţiilor publice” va fi asigurată de beneficiar.
„Ca lider în acest proiect, CJ Teleorman urmăreşte creşterea performanţelor actului administrativ, a calităţii serviciilor publice on-line oferite cetăţenilor cu ajutorul unui sistem informatic integrat”, a afirmat purtătorul de cuvânt al CJ Teleorman, Petru Săvuşcă, citat de Agerpres.
Avantajele acestui sistem de gestionare a Registrului Agricol în format electronic sunt „accesibilitatea, eficienţa, reducerea birocraţiei şi siguranţa”, a mai precizat sursa citată.
Durata maximă de implementare a proiectului este de 18 luni, cu termen-limită 30 iunie 2015.