Compania slovacă de lactate Koliba se așteaptă la o cifră de afaceri de 5,5 milioane de euro în 2014.

Brandul Koliba este prezent pe piața din România din 2008, având o rețea de distribuție extinsă din care fac parte magazinele Billa, Kaufland, Carrefour Metro și Auchan. Anul trecut, producătorul a  înregistrat o cifră de afaceri de 3,5 milioane de euro în România.

„Pentru Koliba, anul 2013 a fost foarte bun pentru producția de unt, cererea foarte mare de produse fiind dificil de onorat. De o foarte bună calitate, produsele noastre respectă tradiția și gustul specifice, indiferent că vorbim de piața din România sau de celelalte piețe europene, concentrându-ne în special pe trei produse: Gustul untului 57% și 65% și Unt cu conținut redus de grăsime. Ne dorim ca produsele lactate de calitate să ajungă pe fiecare masă și să devină componente ale unui stil de viață sănătos al persoanelor de toate vârstele, tocmai de aceea siguranța și calitatea producției sunt direcțiile noastre esențiale”, a declarat Francisk Emerik Iabloncic, country manager Koliba.

Koliba este un producător de lactate axat pe producerea cașcavalurilor semitari maturate și a untului tradițional. Situați pe ultimele poziții în topul țărilor din Europa în privința consumului de lapte pe locuitor, românii rămân fideli produselor autohtone, lucru care pune la grea încercare brandurile internaționale care încearcă să se dezvolte pe piața din România. De asemenea, românii preferă mai degrabă untul decât lactatele.

Share on Facebook