Producătorul de vinuri Domeniile Ostrov a înregistrat, în al treilea trimestru din 2013, o creştere a cifrei de afaceri cu peste 20% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2012, depăşind 10 milioane de lei, potrivit unui comunicat remis de companie.
Pentru sfârşitul lui 2013, oficialii companiei estimează menţinerea creşterii de 20% înregistrată în 2012 şi pe parcursul a nouă luni din acest an. Din totalul vânzărilor din retail, cea mai mare pondere au avut-o vinurile din gama Domeniile Ostrov, aproximativ 25%, iar soiul preferat de clienți este Muscat Ottonel, mai arată în documentul citat.
Compania a mizat în 2013 pe creşterea sectorului HoReCa şi pe o nouă gamă de vinuri premium baricate, care cuprinde cinci sortimente, toate grupate sub denumirea Domeniile Ostrov Reserve. Ponderea segmentului HoReCa a crescut în totalul vânzărilor, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cu 5% anul acesta.
„ Această dezvoltare a venit ca o nevoie în urma lansării noii game de vinuri premium baricate, care cuprinde cinci sortimente, toate grupate sub denumirea Domeniile Ostrov Reserve, cu soiurile Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Chardonnay, Cabernet Sauvignon şi Merlot. Acestea au fost şi cele mai apreciate vinuri din HoReCa. Românii consumă tot mai mult vinuri premium. Deşi gama Reserve a fost lansată la sfârşitul anului trecut, în doar un an au fost vândute peste 7.500 de sticle cu vin”, a precizat Oana Belu, acționar la Domeniile Ostrov.
Gamele producătorului Domeniile Ostrov sunt listate în retailul tradiţional şi în HoReCa, dar şi în lanţurile internaţionale precum Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora sau Kaufland.