Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA) informeaza ca pana la data de 17 decembrie 2018 inclusiv,  se depun, la Centrele Judetene ale Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura, respectiv al Municipiului Bucuresti pe raza carora/caruia se afla sediul social al solicitantului, cererile initiale anuale de solicitare a ajutorului de stat in sectorul cresterii animalelor pentru anul 2019, cereri avizate de catre ANZ.

Cererea initiala anuala pentru efectuarea serviciilor de intocmire si mentinere a registrului genealogic al rasei, completata de catre solicitantii prestatori ai serviciilor va fi  insotita de urmatoarele documente:

a) dovada ca solicitantul este persoana juridica, conform legislatiei in vigoare;

b) acreditarea solicitantului pentru intocmirea si mentinerea registrului genealogic al rasei pentru care solicita ajutorul de stat, eliberata de ANZ;

c) lista microintreprinderilor si intreprinderilor mici si mijlocii beneficiare ale serviciilor de intocmire si mentinere a registrului genealogic al rasei, avizata de ANZ, care va cuprinde: denumirea intreprinderii, adresa, CUI/CIF/CNP, dupa caz, codul CAEN, numarul unic de identificare a intreprinderii la Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (APIA), numarul contractului de prestari servicii incheiat intre prestator si beneficiar, rasa si numarul de animale care fac obiectul serviciilor, numarul de angajati si cifra de afaceri, iar in cazul intreprinderilor noi, se va mentiona „intreprindere nou-infiintata”;

d) copia contractului intre detinatorul registrului genealogic si prestatorul serviciului de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, in cazul in care acesta este altul decat detinatorul registrului genealogic, din care sa rezulte contributia partilor la realizarea obiectivelor programului de ameliorare;

e) lista activitatilor, inclusiv lucrarile si tarifele acestora pentru serviciile de intocmire si mentinere a registrului genealogic al rasei, pentru anul de aplicare, avizata de ANZ;

Cererea initiala anuala de solicitare a ajutorului de stat pentru efectuarea serviciilor de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, completata de catre solicitantii prestatori ai serviciilor de determinare a calitatii genetice a raselor de animale va fi insotita de urmatoarele documente:

a) dovada ca solicitantul este persoana juridica, conform legislatiei in vigoare;

b) acreditarea solicitantului pentru  prestarea serviciilor de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, eliberata de ANARZ;

c) lista microintreprinderilor si intreprinderilor mici si mijlocii beneficiare ale serviciilor de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, avizata de ANZ, care va cuprinde: denumirea intreprinderii, adresa, CUI/CIF/CNP, dupa caz, codul CAEN, numarul unic de identificare a intreprinderii la APIA, numarul contractului de prestari servicii incheiat intre prestator si beneficiar, rasa si numarul de animale care fac obiectul serviciilor, numarul de angajati si cifra de afaceri, iar in cazul intreprinderilor noi, se va mentiona „intreprindere nou-infiintata”;

d) copia contractului intre detinatorul registrului genealogic si prestatorul serviciului de determinare a calitatii genetice a raselor de animale sau adeverinta eliberata de ANZ, in cazul in care acesta este altul decat detinatorul registrului genealogic, din care sa rezulte contributia partilor la realizarea obiectivelor programului de ameliorare;

e) lista activitatilor, inclusiv lucrarile si tarifele acestora pentru serviciile de determinare a calitatii genetice a raselor de animale, pentru anul de aplicare, avizata de ANZ.