Ministerul Agriculturii a publicat pe propriul site un proiect de lege care stabileste noul regulament de functionare, precum si structura organizatorica a Directiilor pentru Agricultura Judetene si a municipiului Bucuresti.
Mai exact, in cadrul acestora va exista un serviciu care se va ocupa de implementarea politicilor, strategiilor in agricultura si industrie alimentara, consultanta agricola si formare profesionala, acesta avand urmatoarele compartimente subordonate:
- Compartimentul implementarea politicilor, strategiilor in agricultura si statistica
- Compartimentul implementarea politicilor si strategiilor din industria alimentara si de promovare a schemelor de calitate
- Compartimentul formare profesionala, promovare si elaborare proiecte
- Compartimentul asistenta tehnica zonala si RICA
De asemenea, in cadrul noilor Directii Agricole Judetene va exista si un serviciu de monitorizare, inspectii tehnice, control in domeniul agriculturii si industriei alimentare. Aici vor fi alocate mai multe compartimente precum PSI si protectia muncii, audit intern, resurse umane, financiar – contabilitate, juridic, achizitii publice, administrativ si relatii publice.
Proiectul de act normativ se afla in dezbatere publica timp de 10 zile.