Un număr de 10 producători din România vor participa la Expoziția internațională „Săptămâna verde” de la Berlin, care va avea loc în perioada 16-25 ianuarie 2015.

Numărul producătorilor români prezenți anul acesta este mai mic comparativ cu 2013, când România a fost reprezentată la „Săptămâna verde” de la Berlin de peste 20 de producători. Anul acesta, la expoziție vor fi prezenți Distileria Voica, Lactostar Distribution, Chișe Florian, Radu Răzvan Iulian, Prodafum, Rosesabrini, Lactate Brădet, Toto SRL, Sonimpex Topoloveni, Stauder Iozsef Gyula și Zimbria.

Astfel, vizitatorii celei de-a 89-a ediții a expoziției „Săptămâna verde” de la Berlin se vor putea delecta cu produse tradiționale din carne, cum sunt toba și pastrama, zacuscă și brânzeturi românești, alături de vinuri, pălincă, uleiuri sau gemuri, cum este magiunul de prune Topoloveni, dulcețuri de dovleac și de harbuz din Bucovina și produse de patiserie din țara noastră.

„Produsele noastre sunt 100% naturale, nu conțin aditivi și sunt afumate cu lemn de esență tare. Carnea nu este injectată cu nici o substanță”, spune Agnes Stauder, care duce mai departe afacerea începută de familia ei în 1939 și se prezintă la „Săptămâna verde” de la Berlin cu tobă și pastramă.

Chișe Florian din Oradea va duce la „Săptămâna verde” de la Berlin pălinca de pere, mere, gutui sau caise sub brandul „Trămuța”. De la expoziție nu vor lipsi nici toba, jumările, ceafa crud uscată sau costița afumată din carne de porc din rasa mangalița, produse în Maramureș, sau caltaboșul cu orez, mititeii, toba de casă, lebărul, jambonul cu os afumat din Muntenia.

De la „Săptămâna verde” de la Berlin nu vor lipsi nici reprezentanții Ministerului Agriculturii din România și ai Oficiului Național al Viei și Produselor Vitivinicole.

„Săptămâna Verde” este cea mai importantă expoziție internațională din lume în domeniul alimentar, al agriculturii si horticulturii, fiind și punctul de origine pentru Forumul Global pentru Alimentație și Agricultură. Producătorii din întreaga lume vin la „Săptămâna Verde” de la Berlin pentru a testa produse alimentare pe piață și produse de lux și pentru a-și consolida imaginea.

Share on Facebook