Dobrogea Grup investește în marketing pentru a ieși din insolvență

Facebook
Twitter

Iulian Pădurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania, a semnat un contract de colaborare cu Dobrogea Grup din Constanța, a anunțat compania.

Prima etapă a proiectului constă în definirea strategiei de marketing pe termen scurt, și este urmată de o etapă mai complexă de dezvoltare a afacerii pe termen lung. Această colaborare face parte din eforturile de reorganizare ale companiei: în contextul dificultăților economice și a evaziunii fiscale din domeniu, Dobrogea Grup este astăzi în procedură de insolvență generală, în faza de definitivare a planului de reorganizare.

Fiind unul dintre cei mai mari jucători din industria de morărit și panificație din România, Dobrogea Grup este deținătorul a numeroase branduri, printre care se numără făina Dobrogea; pâinea Neptun și Bonpana; biscuiții Eugenia și Digesta. În anul 2011, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 55 milioane de Euro.

Dobrogea Grup este o companie privată cu capital 100% românesc. De peste 50 de ani, compania este unul din cei mai importanți producători din domeniul morărit-panificație din România, și este deținătoarea a numeroase premii naționale și internaționale. Compania oferă clienților și consumatorilor săi peste 300 de produse din 5 domenii de activitate: morărit, panificație-patiserie, produse congelate, cereale mic dejun și biscuiți.

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE