BusinessMark anunta organizarea celei de a patra editii a evenimentului „Zilele Agriculturii Romanesti”, eveniment ce va avea loc pe 16 februarie 2016 la Hotel Radisson Blu din Bucuresti.

Impreuna cu autoritatile si cei mai importanti jucatori din domeniul agricol, evenimentul isi propune sa dezbata teme legate de obiectivele si prioritatile noului Program National de Dezvoltare Rurala (PNDR) 2014-2020, modalitatile de incurajare a investitiilor noi in agricultura si dezvoltarea celor deja existente, perspectivele anului 2016 privind comertul si exportul de cereale, finantarea in agribusiness, importanta investitiilor in utilaje agricole moderne, masuri de sprijinire a tinerilor fermieri, aspecte fiscale si legislative specifice precum si alte teme de interes pentru agricultura.

Printre specialistii din domeniul agro-alimentar care vor participa in cadrul conferintei „Zilele Agriculturii Romanesti” se numara:

  • Romulus Druica, Director General Adjunct, Directia Generala pentru Dezvoltare Rurala- Autoritatea de Management pentru Programul National de Dezvoltare Rurala- PNDR, din cadrul MADR,
  • Valeriu-Andrei Steriu, vicepresedintele Comisiei pentru agricultura, silvicultura industrie alimentara si servicii specifice, Camera Deputatilor,
  • Ioan Merca, Director General, Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura – APIA,
  • Laurentiu Baciu, presedintele LAPAR,
  • Veronica Toncea, presedinte al Fondului de Garantare a Creditului Rural – FGCR – IFN SA,
  • Vladimir Manastireanu, Director Executiv, Asociatia Romana a Carnii,
  • Sorin Minea, presedinte Romalimenta
  • Dorin Cojocaru, presedinte al Asociatiei Patronale din industria Laptelui – APRIL

StiriAgricole.ro este partener media al evenimentului „Zilele Agriculturii Romanesti”.

BusinessMark este o companie ce ofera servicii integrate de B2B, oferind clientilor sai modele de dezvoltare complexe, conectandu- i in mod direct cu mediul de afaceri si creand oportunitati de parteneriat strategic. Atat prin organizarea de evenimente business, cat si prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark isi propune sa vina in intampinarea partenerilor sai cu strategii de comunicare si promovare centrate pe business matchmaking si crearea de oportunitati de dezvoltare.

Share on Facebook