Erik Hageleit, directorul Hochland Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata lactatelor, a spus ca impactul pandemiei de coronavirus a fost vizibil pentru compania lor unde, in luna martie, vanzarile au inregistrat cresteri de 50%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, noteaza Ziarul Financiar.
Cresterea a venit in contextul in care consumatorii au inceput sa-si faca tot mai multe provizii, speriati de criza ce urma sa vina.
Produsele cele mai bine vandute au fost: telemeaua, branza topita si cascavalul, intrucat acestea au cel mai mare termen de valabilitate.
Directorul general al companiei a mai spus ca producatorul a luat mai multe masuri de siguranta pentru a pastra continuitatea activitatii, precum asigurarea de masti si de manusi pentru angajati. De asemenea, in fabrica, punctele de dezinfectare au fost inmultite si accesul din exterior a fost restrictionat.
Managerul crede ca este vital ca producatorul sa-si pastreze angajatii sanatosi pentru a avea o productie continua si pentru a putea livra la nivelul cererii din piata.
Hochland este un business cu afaceri de aproape 400 mil. lei in 2018, conform ultimele date disponibile pe site-ul Ministerului de Finante.