Comisia Europeana ia in calcul o noua masura de promovare a produselor agroalimentare

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Comisia Europeana a lansat o consultare publica ce are ca scop modificarea politicii UE pentru promovarea produselor agricole si a celor alimentare.

In cadrul acestui demers se urmareste inregistrarea opiniilor cetatenilor cu privire la eficienta masurilor de promovare actuale, coerenta acestora cu alte masuri UE din alte domenii, in ceea ce priveste valoarea adaugata a implementarii acestei politici la nivelul UE.

„Produsele agricole si alimentare europene sunt bine cunoscute pentru nivelurile lor ridicate de siguranta si de calitate. Politica noastra de promovare contribuie la mentinerea acestei reputatii bune si la sprijinirea competitivitatii produselor noastre la nivel mondial. Dar este important sa ne asiguram ca facem acest lucru intr-un mod cat mai eficient si mai rentabil, contribuind in acelasi timp la productia si consumul durabile. Prin urmare, punctele de vedere ale partilor interesate din UE sunt foarte valoroase pentru noi si astept cu interes evaluarea si ideile lor de imbunatatire”, a declarat comisarul pentru agricultura, Janusz Wojciechowski.

Care este scopul acestei initiative

Prin aceasta politica de promovare a produselor agricole si alimentare din UE se urmareste stimularea competitivitatii si a consumului produselor ce provin din spatiul intracomunitar, atat in interiorul cat si in afara uniunii.

„Actiunile de promovare contribuie la sensibilizarea consumatorilor cu privire la meritele produselor agricole si ale metodelor de productie din UE si sunt menite sa faca cunoscute produsele cu indicatii geografice”, anunta CE.

 

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE