Într-o societate în care tinerii nu mai știu cum se obțin alimentele, Monsanto lansat „Festivalul Mămăligii”.
Banala mămăligă a fost reinventată, cu ajutorul unui chef recunoscut, Vasile Nicolae, care pornind de la rețeta tradițională, a venit în fața participanților cu cinci produse derivate, cum este mămăliga Nero di Sepia ,cu file de doradă, sau cea cu verdeață.
„Prin acest eveniment, am dorit să arătăm că succesul nostru depinde de colaborarea cu parteneri din mai multe domenii, inclusiv fermieri şi bucătari, pentru a înţelege obiceiurile de consum ale oamenilor”, spune Mihaela Vasile, specialist relaţii publice, Monsanto România.
La „Festivalul Mămăligii”, organizat de Monsanto, echipa Stiriagricole.ro a fost printre câștigătorii unuia din șorțurile puse în joc, participând activ la realizarea uneia dintre rețetele propuse.
Prin intermediul „Festivalului Mămăligii”, Monsanto a dorit să sublinieze că mămăliga reușită începe cu o sămânță de calitate.
Monsanto România comercializează 25 de hibrizi de porumb şi 11 hibrizi de rapiţă sub marca DEKALB®, adaptaţi solului românesc.