Ce ascunde eticheta produselor de pe rafturile supermarketurilor

Facebook
Twitter

Asociația Națională pentru Protecția Consumatorilor și Promovarea Programelor și Strategiilor din România – A.N.P.C.P.P.S.România – InfoCons a realizat, în perioada iulie-august 2013, un studiu pe etichetele produselor ce se regăsesc pe piața din România.

În cadrul studiului au fost analizate 14 de tipuri de produse, achiziționate în mod aleatoriu și anonim de către reprezentații  asociației din supermarket-urile de pe teritoriul țării. Distribuitorii care au fost analizați în cadrul studiului sunt: S.C. Coca – Cola HBC România S.R.L., Quadrant Amroq Beverages S.R.L., S.C. Carrefour România S.A., real, – Hypermarket România S.R.L. și S.C. Lidl Discount S.R.L.

Ca urmare a realizarii acestui studiu a reieșit faptul că, din punct de vedere al numărului de E-uri, din cele 14 de tipuri de produse  analizate, 28,57 % au în conținut un număr de 2 E-uri, 35,71 % au în continut un numeric de 3 E-uri iar 21,42 % au un conținut de 7 E-uri. Din punct de vedere al conținutului de zahăr și /sau îndulcitori, 35,71 % conțin atât zahăr, cât și îndulcitori, iar 28,57 % au în conținut doar zahăr.

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE