ANIF: contractele de irigatii se semneaza acum doar in format electronic

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter

Avand in vedere declansarea starii de urgenta, Agentia Nationala de Imbunatatiri Funciare a decis sa restrictioneze accesul in institutie pentru TOATE persoanele straine. In toata aceasta perioada, comunicarea intre unitatea centrala, filialele teritoriale si colaboratorii sai se va face strict prin mijloace electronice: e-mail si telefon. De asemenea, nu vor mai avea loc in toata aceasta perioada audiente la conducerea ANIF.

Pana la iesirea din starea de urgenta, Consiliul Tehnico-Economic al ANIF isi suspenda activitatea. De asemenea, solicitam inclusiv suspendarea lucrarilor Comisiei de atestare a persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenuri din domeniul agricol, activitati de imbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat, organizata si coordonata de directia de specialitate care raspunde de sectorul de imbunatatiri funciare din MADR.

ANIF transmite tuturor Organizatiilor Utilizatorilor de Apa pentru Irigatii si tuturor fermierilor ca nu vor fi probleme in asigurarea apei pentru irigatii in campania din acest an.  Acestia sunt incurajati sa semneze in continuare contracte multianuale si sezoniere pentru livrarea apei. ANIF vine in intampinarea acestora si anunta ca, in aceasta perioada, incheiarea contractelor nu se sisteaza, dar contractele se vor transmite numai prin format electronic, pentru evitarea contactului direct.  De asemenea, lucrarile de Intretinere si Reparatii si lucrarile din Programul National de Reabilitare a Infrastructurii Principale de Irigatii (PNI) se vor desfasura intr-un ritm normal,  conform contractelor.

ANIF anunta si faptul ca, incepand cu data de 12 martie,  a luat o serie de masuri pentru a preintampina raspandirea noului CORONAVIRUS (Covid – 19).  Astfel, in perioada 12.03.2020 – 31.03.2020, perioada care se poate prelungi ca urmare a starii de urgenta, programul de lucru la Unitatea Centrala se va desfasura in doua intervale orare: luni – joi: 08.00 – 16.30, vineri: 08.00 – 14.00 si luni – joi: 10.00 – 18.30,  vineri: 10.00 – 16.00.  Activitatea se va desfasura in asa fel incat sa se asigure prezenta a 50% din personalul fiecarui compartiment pentru fiecare interval de program. Conducerea Filialelor Teritoriale va trebui, la randul sau, sa stabileasca un program de lucru pentru salariati menit sa previna raspandirea noului Coronavirus.

Pe durata programului de lucru, personalul Agentiei are obligatia sa nu paraseasca sediul unde isi desfasoara activitatea fara acordul conducerii. Parasirea sediului institutiei se va face cu acordul sefului si se va trece in registrul de la intrarea in institutie in care se va evidentia locul deplasarii, ora de iesire si ora de intoarcere.

Personalul Agentiei care prezinta semne de inrautatire a starii de sanatate va ramane acasa, va contacta medicul de familie telefonic si isi va instiinta seful ierarhic.

In cadrul institutiei, se va evita pe cat este posibil contactul intre salariatii compartimentelor functionale.

In situatia in care personalul Agentiei nu poate sa fie prezent la locul de munca sau  vor exista restrictii de circulatie se va primi acordul de a accesa, si de la domiciliu, e-mailul de serviciu.

Tinand cont de declararea starii de urgenta si masurile luate pentru prevenirea infectarii sau raspandirii noului CORONAVIRUS (Covid-19), facem apel la calm si la respectarea regulilor esentiale de igiena!

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE

RECOMANDĂRI ȘTIRIAGRICOLE