Maschio Gaspardo România (MGR), cel mai mare producător de utilaje agicole din România, participă cu un stand de peste 1.500 mp la Târgul internaţional de produse şi echipamente în domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii şi zootehniei Indagra 2013, care se deschide azi la Romexpo.
În pima zi a Târgului, gazda standului MGR, amenajat pe Platforma nr. 1, va fi Mirco Maschio, responsabil pentru dezvoltarea de noi proiecte industriale a grupului Maschio Gaspardo Unigreen şi de fabrica din România. La standul MGR vor fi expuse 31 de utilaje agricole adaptate solului românesc. Două dintre acestea, semănătorile de porumb MT 6R şi MT 8R, vor beneficia de promoţii-supriză, cu ocazia ediţiei din acest an a Indagra. În afară de preţul special, pachetul financiar oferit conţine 0% dobândă pentru achiziţiile în leasing.
Acestea nu sunt singurele promoţii pe care le face Maschio Gaspardo România cu ocazia aniversării a 10 ani de prezenţă în ţara noastră. Semănătorile de cereale Nina (două modele), Pinta (trei modele) şi Gigante (două modele) beneficiază de asemenea de preţuri speciale, cuprinse între 12.200 Euro + TVA şi 96.000 Euro + TVA, dobânda pentru achiziţiile în leasing fiind de 1,9%. Fiecare utilaj beneficiază de trei ani garanţie.
Printre utilaje agricole expuse de Maschio Gaspardo România la Indagra 2013 se vor mai afla maşina de erbicidat autopropulsată Uragano, semănătoarea universală Corona (modelul nou, de 6 metri, lansat în acest an) sau scarificatoarele de profunzime Attila 300, Artiglio 400, Pinocchio 200 şi Magnum 300.
Maschio Gaspardo România a pornit în anul 2003 ca o investiţe greenfield (la Chişineu Criş, judeţul Arad), fiind modelul tipic al unei poveşti de succes ”made in Romania”, care combină experienţa şi activitatea unui Grup mondial cu expertiza şi resursele româneşti. La împlinirea a zece ani de prezenţă în ţara noastră, MGR îşi confirmă poziţia de cel mai mare producător de utilaje agricole din România şi unul din cei mai mari exportatori de utilaje agricole de pe piaţa locală. Aproape 40% din producţia companiei este absorbită de piaţa internă, cu ajutorul unei reţele naţionale de 40 de dealeri, care acoperă întregul teritoriu al României.