Întotdeauna a existat o cerere mare pentru city break în Germania, dar acum regiunile sale rurale diverse devin tot mai populare pentru turiştii străini.

Acest trend stă departe de convenţionalul „turism de highlight” în favoarea descoperirii originilor şi a tradiţiilor destinaţiei de vacanţă şi turiştii se pot bucura de experienţe autentice. Acest lucru ar putea implica participarea la festivaluri, învăţarea meşteşugurilor locale sau participarea la un tur culinar şi descoperirea specialităţilor regionale.

Organizaţia Germană pentru Turism (DZT) îmbrăţişează acest aspect al brandului său şi foloseşte anul 2014/2015 pentru a promova tradiţiile şi obiceiurile Germaniei în cadrul activităţilor sale internaţionale de marketing şi vânzări.

„Anul tematic al DZT Tradiţii şi obiceiuri sprijină dezvoltarea rurală susţinută în mediul rural”, declară Petra Hedorfer, Președinte al Consiliului de Administrație a Organizaţiei Germane pentru Turism.

Campania internaţională planificată se focusează pe subiecte care conturează o imagine a obiceiurilor şi tradiţiilor de zi cu zi a Destinaţiei de Vacanţă Germania. Acestea includ, de exemplu, obiceiuri, festivaluri, muzică, muzee ale satului şi invenţii. DZT va colabora cu parteneri regionali pentru a comunica aceste teme pieţei internaţionale ca parte a unei campanii profesionale.

2015: 500 de ani de la naşterea lui Lucas Cranach cel Tânăr

De asemenea, a 500-a aniversare a naşterii lui Lucas Cranach cel Tânăr va fi celebrată în 2015 ca parte a deceniului Luther. O campanie internaţională de promovare va fi focusată pe expoziţiile lui Cranach în Germania şi asupra activităţii tradiţionale media, iar DZT va dezvolta tema în cadrul târgurilor comerciale internaţionale şi în conferinţele de presă susţinute.

Acest lucru implică stabilirea de parteneriate inter-regionale între orașele în care Lucas Cranach cel Tânăr a trăit și a lucrat, și utilizarea acestor sinergii pentru obţinerea unui efect maxim. DZT şi partenerii săi vor lucru împreună la scopul comun de a continua promovarea turismului cultural bazat pe familia de pictori Cranach printr-un marketing al produselor turistice la nivel internaţional.

2015: Traseele pitoreşti tematice prezintă părţile diferite ale Germaniei

Unul din cele mai îndrăgite moduri pentru turişti de a descoperi diversitatea Germaniei este din confortul propriului autoturism. Pe lângă reţeaua sa excelentă de autostrăzi, Germania dispune de un număr mare de drumuri mai mici, care trec prin regiuni de vacanţă pitoreşti.

Mai mult decât atât, există peste 150 de trasee în susul şi în josul ţării, care se concentrează pe teme variate în diferite regiuni. Printre cele mai populare dintre aceste rute este Drumul Romantic de la Würzburg la Füssen, denumit şi Drumul alpin german. DZT va aduce, în 2015, traseele pitoreşti ale Germaniei în centrul atenţiei campaniei sale de marketing la nivel mondial. Ca parte a campaniei de promovare, DZT va invita reprezentanţi din media internaţională la un tur de-a lungul acestor trasee pitoreşti din cadrul Destinaţiei de Vacanţă Germania.

Share on Facebook